zaterdag 4 maart 2017

Wat hebben we vandaag (NIET) op school geleerd

Teksten: Jan de Smet
Illustraties: Tom Hautekiet

Vandaag vond ik in het Bibliocenter dit boekje met cd.
Het stond als vermist geregistreerd 😲
Maar ik had het dus toch gevonden.
Gelukkig maar want het is erg leuk.

Op de cd staan grappige liedjes. In het boekje staan alle teksten.
De leukste vind ik:
Beer in de weer, In de boekhandel, Kattekwaad, Dynastie-rap en De schat van de farao.

Mama en papa  moesten lachen om "Opruimen'.

Leuk om te weten:
Er zijn een heleboel instrumenten gebruikt om deze cd te maken. Ook heel bijzondere zoals de dobro, taropatch, wasboard, kraakdoos, meditatieballetjes en zelfs.....uuhh....billen 😎
ook kijvende moeders hoor je op deze cd.

Ik heb de cd geluisterd en alle liedjes meegelezen.
Achter de gezongen liedjes staan op de cd de "zing ze zelf" versies met dus alleen de muziek.
Dat ga ik ook nog doen.

Carlijn