donderdag 12 januari 2017

Een reus van een beer

Titel: Een reus van een beer
Auteur: Kristien Dieltiens
De tekeningen zijn van: Seppe van den Berghe 

Het verhaal gaat over Broes, het kleine beertje en zijn papa en mama. Broes is mijn favoriet omdat hij zo schattig is en omdat ik van beren hou.
Het verhaal speelt zich af in een bos. Broes is nieuwsgierig en wil naar de mensen  toe. Hij wil daar blijven omdat hij een lief meisje is tegengekomen. Dan gaat mama op zoek naar Broes. Ze vindt Broes in een stal bij dieren. Het verhaal is heel spannend. Wil je weten hoe het afloopt? Lees dan snel zelf het boek.

Mijn tekening van Broes en mama

Ik heb dit boek uitgekozen omdat het er zo leuk uitzag en omdat het over beren gaat want beren zijn mijn lievelingsdieren. 

Ik vond het een leuk verhaal om te lezen.
Woorden die passen bij het boek zijn: spannend, treurig en blij

Ik vind de tekeningen in het boek super super super mooi.
100 keer super zo mooi! 


Mijn tekening van Broes
met lange poten en een arm die op een slurf lijkt.
 Ik denk dat deze tekening een beetje mislukt is. 
.