dinsdag 10 januari 2017

Drie keer verliefd

Titel: Drie keer verliefd
Auteur: Wendy, Eefje en Joany Buenen

Ik heb dit boek uitgekozen om te lezen omdat het een boek van mijn favoriete schrijfster is. 

De hoofdpersonen zijn de drieling Ellis, Esther en Marieke.
Het verhaal speelt zich af op heel veel verschillende plaatsen.
Het verhaal gaat over het vriendje van Esther die kust met haar zus met als resultaat dat er meerdere relaties kapotgaan.
Wat er gebeurt is eigenlijk helemaal niet zo leuk maar ik ben door blijven lezen omdat ik wilde weten hoe het af zou lopen. En gelukkig maar want op het einde komt alles weer goed.

Het is een verhaal dat voor de helft echt is gebeurd en voor de andere helft verzonnen is.

Woorden die passen bij het boek zijn: treurig, rampspoed, problematisch, drieling, zussen

Mijn waardering: ☆☆☆☆☆  ☆☆☆

Lisanne