zaterdag 31 maart 2018

Gelezen boeken in maart

Mijn boekenlijst is weer wat langer. Op school heb ik deze maand Ilo 8 gehaald. 
Ik heb deze boeken gelezen op school:

   Vlam in de pan in de brandweerkazerne - Henk Hokke    →  
 van de boekjes op school vond ik deze  het leukst!


Op school las ik ook:

We zijn verdwaald - Henk Hokke
Hoera voor de inspecteur - Henk Hokke
Per ongeluk expres - Henk Hokke
De smokkelroute - Henk Hokke
Wedden dat ik win - Mirjam Oldenhave










Thuis heb ik gelezen: 
   

Robots - Clive Gifford













Peuterpoëzie - Marianne Busser & Ron Schröder




Droppie water: De reis van het afvalwater - Robert van der Kroft






Mijn  favoriete boek van deze maand is:


RaveleijnPaul van Loon 
→  
dit boek vind ik   spannend



Na een tip van Carlijn las ik ook:

De knotsgekke wereld van Lotte Wirwar: Wat een beestenboel!


De knotsgekke wereld van Lotte Wirwar: De dolle reis door Zweden 





geschreven en getekend door Alice Pantermüller & Daniela Kohl   

deze boeken vind ik grappig






Aqua Duck 
is een stripboek met verhalen over Donald Duck 
het gaat over het besparen van water.

dit boek is interessant





Doei   Ranomi



Geen opmerkingen: