donderdag 14 september 2017

Harry Potter en het vervloekte kind

Auteur: J.K. Rowling, John Tiffany & Jack Thorne


Na deel 1 tot en met 7 van de Harry Potter-reeks is dit achtste verhaal over 'negentien jaar later' geschreven.
In dit boek staan de teksten van deel 1 en 2 van de theatervoorstelling.
Dit betekent dat bedrijf en scene worden genoemd maar ook  wie welke tekst zegt en soms ook hoe ze het zeggen en hoe ze er bij kijken. Dit was in het begin dus wel een beetje wennen maar het is wel heel leuk.

Ik weet nu dat het voor mij niet meer uitmaakt of ik een gewoon boek lees of zoals nu een toneelstuk.
Ik ga zeker nog vaker toneelstukken lezen.

Eigenlijk vind ik het jammer om de inhoud te verklappen. Ben je fan van Harry Potter dan raad ik je echt aan dit boek ook te lezen!

Lisanne

Geen opmerkingen: