dinsdag 5 september 2017

Harry Potter en de Relieken van de Dood

Auteur: J.K. Rowling

Dit is een spannend en ook leuk boek.
Ik vind het heel jammer dat ik nu de hele serie uit heb.

Na het lezen van ieder boek heb ik ook de film gekeken. Hoewel ik de films mooi en spannend vind geef ik toch de voorkeur aan de boeken.
Wat ik merkte was dat er vaak een verschil is tussen de boeken en de films. In het boek staat veel meer uitgelegd en in de film gaat het veel sneller. In het boek staan dus veel meer details en komen er dingen in voor die in de film niet voorkomen. Eigenlijk is dat best wel jammer maar ik begrijp het wel want de films zouden anders wel heel lang duren.

Als je nu denkt dat ik niets meer te lezen heb over Harry Potter dan heb je het mis.
In deel 7 krijgt Hermelien Griffel namelijk een boek van Albus Perkamentus. Dit boek heet: De Vertelsels van Baker de Bard. En dit is dus het volgende boek dat ik ga lezen.

Lisanne





Geen opmerkingen: