woensdag 22 maart 2017

Tape...

Kijk eens naar mijn schoenen.
Je zult je afvragen wat dit met boeken te maken heeft.


Nou, heel veel hoor!
Het heeft te maken met het door Marte Jongbloed geschreven boek:

De (niet zo) Rampzalige Avonturen van Herre 


Ik heb Silke, de moeder van Herre, vandaag ontmoet en als je het boek hebt gelezen dan weet je dat zij voorzichtig zijn heel belangrijk vindt...
Om te voorkomen dat mijn veters tussen de deuren van de lift kwamen heeft zij ze vastgetaped 😁

Heb je het boek nog niet gelezen? Doe dat dan vlug!
En stem op: 

De (niet zo) Rampzalige Avonturen van Herre

voor de Kinderjury 2017!  

Voor mij staat "Herre" op de 1e plaats.

Wie op de 2e en 3e plaats gaan komen weet ik nog niet.
Daar moet ik nog eens goed over nadenken.

Wil je ook stemmen op dit super leuke boek? Klik dan hier

Ik heb hier trouwens al een keer eerder over De (niet zo) Rampzalige Avonturen van Herre geschreven.

Carlijn

Geen opmerkingen: