donderdag 2 maart 2017

De (niet zo) Rampzalige Avonturen Van Herre

Auteur: Marte Jongbloed
Illustraties: Iris Boter

Van alle boeken die ik heb gelezen is dit mijn BBE!
Beste Boek Ever!

Eigenlijk is alles in het boek leuk. Ik kon dus ook bijna niet stoppen met lezen.
Dat vind ik wel apart.
Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje jammer dat ik het nu uit heb.

Op de voorkant staat een paal getekend waaraan briefjes hangen met namen van bekende schrijvers. Dat vind ik leuk. Ik herkende ook een paar schrijvers.
In het boek staan nog meer leuke tekeningen.

De hoofdpersonen zijn Herre, Herres moeder Silke, de buurman meneer Teunissen en Mint.

Herre zijn moeder vindt heel veel gevaarlijk. Daarom mag Herre van haar niet veel. Dan leert Herre meneer Teunissen en Mint kennen en beleeft hij avonturen zonder dat zijn moeder het weet.

Herre leert veel van meneer Teunissen. Maar er gebeuren ook dingen die niet te verklaren zijn. Dat blijft het geheim van meneer Teunissen.


Een leuk en apart woord in het boek is: rolberoerte.

Ik ga er verder nog niet teveel over verklappen want over dit boek ga ik op school mijn boekbespreking houden.

Carlijn